GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پرس سرشانه دستگاه

0 3,884

آموزش حرکت پرس سرشانه دستگاه

در ویدیو زیر نحوه اجرای پرس سرشانه دستگاه را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Machine Shoulder Press
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو – شکم
سرشانه

آموزش حرکت پرس سرشانه دستگاه

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید. یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات سرشانه و مناسب برای افراد مبتدی که قدرت عضلانی مناسبی برای اجرای حرکات پیشرفته سرشانه را ندارند.

۱- روی دستگاه نشسته و دسته ها را میگیریم.پشت دست ها باید به طرف ما باشد.

۲- نفس عمیقی کشیده و دسته ها را مستقیما به بالای سر بلند می کنیم.

۳- به آرامی دسته ها را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱- زمانی که بازو تا گوش هایتان بالا آمد عمل بازدم انجام می دهیم.

۲- از خم شدن سر به سمت جلو جلوگیری کنید.

۳- مقداری خم نگه داشتن آرنج ها در بالای حرکت باعث قطع نشدن فشار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.