GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو سیم کش تک دست

0 ۵,۷۵۹

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش تک دست

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو سیم کش تک دست را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو سیم کش تک دست
نام های دیگر
نام انگلیسی One Arm Cable TricepExtension
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش تک دست

این حرکت در ایزوله سازی عضلات پشت بازو بسیار موثر است.
بهتر است این حرکت پس از حرکات ترکیبی سینه، سرشانه و یا پشت بازو انجام بگیرد تا از گرم بودن آرنج ها مطمئن بود.
این حرکت تکنیک و مهارت زیادی برای اجرای صحیح نیازمند است.
توصیه می شود از وزنه های سبک استفاده کنید. نحوه اجرای حرکت همانند حرکت پشت بازو سیم کش می باشد ولی در این حرکت فقط با یک دست آن را اجرا می کنیم.

۱- دسته تکی را به بالای دستگاه سیم کش وصل کرده و وزنه مناسب را انتخاب می کنیم. 

۲- رو به دستگاه ایستاده و دسته را میگیریم(کف دست به سمت پایین). 

۳- آرنج را پایین برده و نزدیک بدن نگه می داریم. 

۴- بدن را ثابت نگه داشته، به آرامی دست ها را باز میکنیم. 

۵- مکث کرده به آرامی عضله پشت بازو را فشار داده و به حالت قبل بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- بدن و بالا تنه باید کاملا ثابت باشد و از حرکت آرنج ها جلوگیری شود. 

۲- عضله را به مدت ۲ ثانیه مکث فشار داده و تکرار بعدی را شروع می کنیم. 

۳-در این حرکت فقط باید دست ها حرکت کند.

۴- از حرکت دادن آرنج ها جلوگیری کنید، این اشتباه باعث ایجاد فشار و آسیب به رباط های آرنج خواهد شد.

5- دم و بازدم صحیح را فراموش نکنید.

6- آگر در اجرای حرکت مشکل داشتید یا انجام آن برایتان سخت است بهتر است حرکت پشت بازو سیم کش جفت دست اجرا کنید.

7- ترکیب این حرکت با حرکت دیپ پشت بازو و پشت بازو هالتر خوابیده توصیه می گردد.

8- قبل از اجرای حرکت گرم کردن عضلات را فراموش نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا