GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو سیم کش دست برعکس

0 1,160

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو سیم کش دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو سیم کش دست برعکس
نام های دیگر
نام انگلیسی

Underhand Tricep Extension

عضله هدفپشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش دست برعکس

این حرکت جز حرکات ایزوله بوده و هدف آن تحت فشار قرار دادن قسمت داخلی بالای عضلات پشت بازو است. از این حرکت برای گرم کردن آرنج ها و پشت بازو ها قبل از اجرای حرکات پرس سینه یا شانه نیز استفاده میکنند.
۱- میله صاف را به بالای دستگاه سیم کش وصل میکنیم.
۲- میله را طوری بر می داریم که کف دستمان به سمت خودمان باشد.
۳- با باز کردن آرنج ها و کشیدن عضلات پشت بازو حرکت را آغاز می کنیم.
۴- میله را تا زمانی که آرنج ها در حال قفل شدن هستند پایین آورده و سپس به حالت اولیه بر میگردانیم.
۵-زمانی که ساعد ها با زمین موازی هستند با فشار و کشش را در عضلات پشت بازو حس کنیم.

نکات مهم

۱- اگر خواستار فشار بیشتری روی عضلاتتان دارید آرنج ها را کامل قفل نکنید.
۲- آرنج ها را ثابت و نزدیک بدن نگه دارید. فقط باید ساعد ها حرکت را انجام دهند.
۳- از خم شدن شانه ها به سمت جلو جلوگیری کنید.
۴- از وزن بدن برای پایین کشیدن میله میتوانید استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.