GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو طنابی

0 ۸,۰۷۸

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو طنابی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو طناب
نام های دیگر پشت بازو سیم کش با طناب
نام انگلیسی Rope Tricep Extension
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

این حرکت در هدف قرار گرفتن عضلات پشت بازو بسیار موثر است. به طوریکه فشار ثابتی را بر روی عضلات پشت بازو وارد کرده و عضلات را به طور کامل کشش می دهد و یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. 

۱- طناب را بالای دستگاه سیم کش وصل می کنیم. 

۲- طناب را گرفته و کمی به جلو خم می شویم. 

۳- حرکت را با باز کردن آرنج ها شروع می کنیم. 

۴- طناب باید تا زمانی که آرنج ها قفل میشوند پایین بیاید سپس به حالت اولیه بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- از جلو آمدن شانه ها جلوگیری کنید. 

۲- بدن باید کاملا ثابت باشد. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا