GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو طنابی

0 971

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو طنابی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگرپشت بازو سیم کش با طناب
نام انگلیسی

Rope Tricep Extension

عضله هدفپشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

این حرکت در هدف قرار گرفتن عضلات پشت بازو بسیار موثر است. به طوریکه فشار ثابتی را بر روی عضلات پشت بازو وارد کرده و عضلات را به طور کامل کشش می دهد.
۱- طناب را بالای دستگاه سیم کش وصل می کنیم.
۲- طناب را گرفته و کمی به جلو خم می شویم.
۳- حرکت را با باز کردن آرنج ها شروع می کنیم.
۴- طناب باید تا زمانی که آرنج ها قفل میشوند پایین بیاید سپس به حالت اولیه بر می گردیم.

نکات مهم

۱- از جلو آمدن شانه ها جلوگیری کنید.
۲- بدن باید کاملا ثابت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.