درخواست برنامه بدنسازی
پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

پشت بازو طنابی

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو طنابی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو طنابینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Rope Tricep Extension نوع نیروفشاری
عضله هدف پشت بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
پشت-بازو-طنابیپشت-بازو-طنابی

آموزش حرکت پشت بازو طنابی

این حرکت در هدف قرار گرفتن عضلات پشت بازو بسیار موثر است. بطوریکه فشار ثابتی را بر روی عضلات پشت بازو وارد کرده و عضلات را به طور کامل کشش می دهد و یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. 

۱- طناب را بالای دستگاه سیم کش وصل می کنیم. 

۲- طناب را گرفته و کمی به جلو خم می شویم. 

۳- حرکت را با باز کردن آرنج ها شروع می کنیم. 

۴- طناب باید تا زمانی که آرنج ها قفل میشوند پایین بیاید سپس به حالت اولیه بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- از جلو آمدن شانه ها جلوگیری کنید. 

۲- بدن باید کاملا ثابت باشد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا