پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازیحرکات هالتر

پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو هالتر خوابیده دست بر عکسنوع حرکتقدرتی
نام های دیگراسکول کراشر معکوسمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Reverse Grip Skull Crusherنوع نیروفشاری
عضله هدف پشت بازو سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیتجهیزات لازمهالتر
پشت-بازو-هالتر-خوابیده-دست-برعکسپشت-بازو-هالتر-خوابیده-دست-برعکس

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

این حرکت دقیقا همانند نسخه استاندارد خود بوده با این تفاوت که در این حرکت کف دست ها به سمت ما می باشد. استفاده از وزنه های مناسب شدیدا توصیه می گردد چراکه امکان آسیب دیدن آرنج ها در این حرکت بسیار زیاد است. همچنین این حرکت از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. این حرکت را به اسکول کراشر معکوس نیز می شناسیم.

۱- انتها میز نشسته و هالتر را روی پاهایمان می گزاریم. 

۲- هالتر را طوری می گیریم که کف دست ها به سمت خودمان باشد.

۳- هالتر را تا سینه بالا آورده و روی میز دراز می کشیم.

۴- دست ها صاف روی سینه و آرنج ها را به بدنمان می چسبانیم. 

۵- به آرامی هالتر را تا ۲-۳ سانتی سر پایین آورده و دوباره به حالت قبلی بر می گردیم. 

نکات مهم

۱- این حرکت بهتر است با هالتر خم انجام بگیرد. 

۲- آرنج ها را ثابت نگه دارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن