GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

0 990

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو هالتر خوابیده معکوس
نام های دیگر
نام انگلیسی Reverse Grip Skull Crusher
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده دست برعکس

این حرکت دقیقا همانند نسخه استاندارد خود بوده با این تفاوت که در این حرکت کف دست ها به سمت ما می باشد. استفاده از وزنه های مناسب شدیدا توصیه می گردد چراکه امکان آسیب دیدن آرنج ها در این حرکت بسیار زیاد است. همچنین این حرکت از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. این حرکت را به اسکول کراشر معکوس نیز می شناسیم.

۱- انتها میز نشسته و هالتر را روی پاهایمان می گزاریم. 

۲- هالتر را طوری می گیریم که کف دست ها به سمت خودمان باشد.

۳- هالتر را تا سینه بالا اورده و روی میز دراز می کشیم.

۴- دست ها صاف روی سینه و آرنج ها را به بدنمان می چسبانیم. 

۵- به آرامی هالتر را تا ۲-۳ سانتی سر پایین آورده و دوباره به حالت قبلی بر میگردیم. 

نکات مهم

۱- این حرکت بهتر است با هالتر خم انجام بگیرد. 

۲- آرنج ها را ثابت نگه دارید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.