GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پلاور با هالتر

0 1,238

آموزش حرکت پلاور با هالتر

در ویدیو زیر نحوه اجرای پلاور با هالتر را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپلاور با هالتر
نام های دیگر
نام انگلیسی Barbell Pullover 
عضله هدف سینه
عضله کمکی زیر بغل – شانه – پشت بازو
عضلات سینه

آموزش حرکت پلاور با هالتر

عضلات سینه جز ماهیچه های بزرگ بدن بوده و حتی خارج از باشگاه نیز این عضلات را استفاده می کنید. از باز کردن در گرفته تا شستن مو های سر، این عضلات همواره درگیر هستند. عضلات بزرگ سینه نه تنها بسیار چشمگیر هستند بلکه نمایانگر تلاش و کوشش یک ورزشکار هستند. به علاوه سینه های قوی در هل دادن اشیا از هالتر گرفته تا اتومبیل عضله کلیدی می باشند همانطور که در پرتاب اشیا نیز می باشند.
اگر هدف شما برجسته کردن سینه و ساخت عضلات سینه در باشگاه است نیاز به حرکات سینه بدنسازی دارید . حرکات سینه عضلات سینه تان را مورد هدف قرار داده و عضلاتتان را به بهترین نحو ممکن تحت فشار قرار می دهند.

۱-با زاویه ۹۰ درجه شانه هایتان را روی نیمکت قرار دهید.

۲-بدن صاف و پاها باید بیش از اندازه عرض شانه باشد.

۳-هالتر را برداشته و دست ها راکاملا باز نگه دارید. نقطه شروع.

۴-بدون تکان دادن بدن و صاف نگه داشتن دست ها، به آرامی هالتر را پایین می بریم.

۵-زمانی که دست ها با زمین موازی شدند، بدون مکث دوباره هالتر را بلند می کنیم.

نکات مهم

۱-هالتر را بیشتر به سمت پاهایتان نبرید.

۲-از خم شدن آرنج ها حین انجام حرکت جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.