GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو دمبل چرخشی

0 917

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چرخشی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل چرخشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل چرخشی
نام های دیگر
نام انگلیسی Twisting Standing Dumbbell Curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چرخشی

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل ها را برداشته و صاف بایستید، حرکت را با ضعیف ترین دست خود شروع می کنیم و دمبل را بالا می بریم.

۲-با بالارفتن دست ها دمبل را چرخش می دهیم تا کف دستان به سمت خودمان باشد.

۳-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-از خم شدن یا جهش های کوچک خودداری کنید.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳- اجازه ندهید دمبل ها در پایین آویزان شوند، همیشه آرنج های خود را کمی خم نگه دارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.