درخواست برنامه بدنسازی
جلو بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دمبلحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

جلو بازو دمبل چرخشی

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چرخشی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو دمبل چرخشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو دمبل چرخشی نوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Twisting Standing Dumbbell Curl نوع نیروکششی
عضله هدفجلو بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیساعدتجهیزات لازمدمبل
جلو بازو دمبل چرخشیجلو بازو دمبل چرخشی

آموزش حرکت جلو بازو دمبل چرخشی

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.

همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دمبل ها را برداشته و صاف بایستید، حرکت را با ضعیف ترین دست خود شروع می کنیم و دمبل را بالا می بریم.

۲-با بالارفتن دست ها دمبل را چرخش می دهیم تا کف دستان به سمت خودمان باشد.

۳-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-از خم شدن یا جهش های کوچک خودداری کنید.

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳- اجازه ندهید دمبل ها در پایین آویزان شوند، همیشه آرنج های خود را کمی خم نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا