GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

شراگ هالتر از پشت

0 2,067

آموزش حرکت شراگ هالتر از پشت

در ویدیو زیر نحوه شراگ هالتر از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتشراگ هالتر از پشت
نام های دیگر
نام انگلیسی Behind The Neck Barbell Shrug
عضله هدف کول
عضله کمکی شانه – عضلات بالایی پشت
کول

آموزش حرکت شراگ هالتر از پشت

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما میباشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند. از آنجایی که فشار مستمری به عضلات وارد می کنند عضلات هدف را به خوبی تمرین می دهند و در رشد این عضلات بسیار موثر می باشند.
لازم به ذکر است ضعف در حرکت سرشانه ها، درد کمر، طرز ایستادن نامناسب همگی از دلایل ضعف این عضلات می باشد. به علاوه شراگ بخاطر عدم احتیاج به لوازم خاص برای اجرا یکی از حرکات ساده بدنسازی به حساب می آید.

۱- هالتر را از پشت برداشته و صاف می ایستیم.

۲- هالتر را نزدیک بدن نگه داشته و به آرامی توسط شانه ها شروع به بالا کشیدن می کنیم

۳- مکث کرده و به آرامی هالتر را پایین می اوریم.

نکات مهم

۱- تمرکزتان در بالا بردن هالتر با کول ها باشد نه بازو ها .

۲- از جلو و عقب بردن شانه ها جلوگیری کنید.

۳- از حرکات تند و سریع بپرهیزید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.