GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

لگ ریز آویزان

0 103

آموزش حرکت لگ ریز آویزان

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت لگ ریز آویزان را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتلگ ریز آویزان
نام های دیگر
نام انگلیسی Hanging Leg Raise
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت لگ ریز آویزان

این حرکت از تمرین کرانچ اقتباس گرفته شده و می توان گفت نوع دیگر کرانچ می باشد و در ایزوله سازی عضلات شکم بسیار موثر می باشد. مکانیسم اثر این حرکت بدین صورت است که علاوه بر تمرین عضلات شکم با حفظ فشاری منظم بر روی عضلات پایینی شکم آن ها را نیز درگیر می کند. در این حرکت علاوه بر عضلات شکم عضلات خم کننده ران و لگن نیز به مرور تقویت می شود پس اگر در حین اجرای حرکت متوجه سوزش در این عضلات نیز شدید تعجب نکنید. این نسخه از لیگ ریز تمرکز بر عضلات زیر شکم دارد.

۱- در حالت آویزان از میله بارفیکس قرار بگیرید.

۲- پاها را صاف نگه داشته و به آرامی بلند کنید.

۳- پاها را تا جایی که ممکن است بالا بیاورید البته با فشار آوردن و کمک گرفتن از عضلات شکم.

۴- کمی مکث کرده و با آرامی به حالت اول خود برگردید.

نکات مهم

۱- در این حرکت سرعت مساله مهمی است.

۲- تاب خوردن پاها مفید بودن حرکت را کمتر می کند.

۳- از تاب خوردن بدن جلوگیری کنید، بالا تنه را تا حد ممکن ثابت نگه دارید.

۴- ورزشکاران حرفه ای برای افزایش فشار حرکت میان پاهای خود از وزنه استفاده می کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.