GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

هالتر نوردی

0 104

آموزش حرکت هالتر نوردی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت هالتر نوردی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتهالتر نوردی
نام های دیگر
نام انگلیسیBarbell Climb
عضله هدفشکم
عضله کمکی
حرکات شکم

آموزش حرکت هالتر نوردی

این حرکت نسخه پیشرفته حرکت پلانک و رول با هالتر می باشد و از آنجایی که درجه سختی آن بسیار بالا می باشد توصیه می شود تا اگر قدرت پیشنیاز اساسی را نداشته باشید از اجرای آن پرهیز کنید.

۱- صاف ایستاده پاها بیش ازعرض شانه باز و با دست ها انتهای هالتر را بگیرید.

۲- هالتر را به سمت پایین پله پله گرفته و پیش بروید تا زمانی که دست ها تقریبا در بالای سر و لدن در موازای زمین قرار بگیرد.

۳- دوباره پله پله به نقطه شروع برگردید.

نکات مهم

۱- این حرکت پیشرفته ترین حرکت ضد گسترشی می باشد، قبل از اجرا مطمئن باشید آمادگی بدنی لازم را برای انجامش دارید.

۲- از پایین ماندن قفسه سینه و خم نشدن پشت خود مطمئن شوید.

۳- اگر در اجرای حرکت در ستون فقرات خود ضعف یا در احساس می کنید می توانید حرکات را به جای هالتر، دیوار را امتحان کنید.

۴- نفس خود را حبس نکنید.برای حفظ تعادل خود در حرکت از حبس کردن نفس کمک نگیرید.بجای آن سعی کنید یاد بگیرید که حرکت را چگونه بدون حبس نفس انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.