درخواست برنامه بدنسازی
شکمحرکات بدنسازیحرکات پیشرفته بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات قدرتی بدنسازیحرکات هالتر

هالتر نوردی

آموزش حرکت هالتر نوردی

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت هالتر نوردی را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت هالتر نوردینوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Barbell Climb نوع نیروایزومتریک
عضله هدف شکم سطح حرکت پیشرفته
عضلات کمکیتجهیزات لازمهالتر
هالترنوردیهالترنوردی

آموزش حرکت هالتر نوردی

این حرکت نسخه پیشرفته حرکت پلانک و رول با هالتر می باشد و از آنجایی که درجه سختی آن بسیار بالا می باشد توصیه می شود تا اگر قدرت پیش نیاز اساسی را نداشته باشید از اجرای آن پرهیز کنید.

1- صاف ایستاده پاها بیش از عرض شانه باز و با دست ها انتهای هالتر را بگیرید.

2- هالتر را به سمت پایین پله پله گرفته و پیش بروید تا زمانی که دست ها تقریبا در بالای سر و گردن در موازی زمین قرار بگیرد.

3- دوباره پله پله به نقطه شروع برگردید.

نکات مهم

1- این حرکت پیشرفته ترین حرکت ضد گسترشی می باشد، قبل از اجرا مطمئن باشید آمادگی بدنی لازم را برای انجامش دارید.

2- از پایین ماندن قفسه سینه و خم نشدن پشت خود مطمئن شوید.

3- اگر در اجرای حرکت در ستون فقرات خود ضعف یا در احساس می کنید می توانید حرکات را به جای هالتر، دیوار را امتحان کنید.

4- نفس خود را حبس نکنید.برای حفظ تعادل خود در حرکت از حبس کردن نفس کمک نگیرید.بجای آن سعی کنید یاد بگیرید که حرکت را چگونه بدون حبس نفس انجام دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن