حرکات سرشانهحرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

پروانه معکوس

آموزش حرکت پروانه معکوس

در ویدیو زیر نحوه اجرای پروانه معکوس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتپروانه معکوسنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Machine Reverse Fly نوع نیروکششی
عضله هدف سرشانه سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی کولتجهیزات لازمدستگاه
پروانه-معکوسپروانه-معکوس

آموزش حرکت پروانه معکوس

این حرکت برای تقویت و تحت فشار قرار دادن سرشانه های پشتی کاربرد دارد. از ان جایی که این حرکتی ایزوله ای است در انجام این حرکت سهی کنید از وزنه های سنگین تری استفاده نکنید. این حرکت نوع دیگر حرکت نشر خم دمبل می باشد. دستگاه پروانه برای تقویت و فرم دهی عضلات سینه می باشد ولی در این فیلم آموزشی ما از این دستگاه برای ایزوله کردن عضلات سرشانه استفاده خواهیم کرد.

۱- رو به دستگاه پروانه می نشینیم بطوریکه سینه مان به پشتی بچسبد.

۲- دسته ها را در پشت دستگاه تنظیم می کنیم.

۳- دسته ها را گرفته آرنج ها کمی خم و شروع به کشیدن دست ها به سمت عقب می کنیم.

۴- مکث کرده و دوباره به خالت اول بر می گردیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳-مطمئن شوید حرکت با بازو ها اجرا می شود و سرشانه و کتف ها حرکت می یابند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن