GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پروانه معکوس

0 1,285

آموزش حرکت پروانه معکوس

در ویدیو زیر نحوه اجرای پروانه معکوس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پروانه معکوس
نام های دیگر
نام انگلیسی Machine Reverse Fly
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی کول
سرشانه

آموزش حرکت پروانه معکوس

این حرکت برای تقویت و تحت قشار قرار دادن سرشانه های پشتی کاربرد دارد. از ان جایی که این حرکتی ایزوله ای است در انجام این حرکت سهی کنید از وزنه های سنگین تری استفاده نکنید. این حرکت نوع دیگر حرکت نشر خم دمبل می باشد. دستگاه پروانه برای تقویت و فرم دهی عضلات سینه می باشد ولی در این فیلم اموزشی ما از این دستگاه برای ایزوله کردن عضلات سرشانه استفاده خواهیم کرد.

۱- رو به دستگاه پروانه می نشینیم به طوریکه سینه مان به پشتی بچسبد.

۲- دسته ها را در پشت دستگاه تنظیم میکنیم.

۳- دسته ها را گرفته آرنج ها کمی خم و شروع به کشیدن دست ها به سمت عقب می کنیم.

۴- مکث کرده و دوباره به خالت اول بر میگردیم.

نکات مهم

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳-مطمئن شوید حرکت با بازو ها اجرا میشود و سرشانه وکتف ها حرکت می یابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.