GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پروانه معکوس

0 724

آموزش حرکت پروانه معکوس

حرکت پروانه-معکوس

   دانلود ویدیو

ویژگی های حرکت
نام حرکتپروانه معکوس
نام های دیگر
نام انگلیسی

Machine Reverse Fly

عضله هدفسرشانه
عضله کمکیکول

شانه

اموزش حرکت پروانه معکوس

ابن حرکت برای تقویت و تحت قشار قرار دادن سرشانه های پشتی کاربرد دارد. از ان جایی که این حرکتی ایزوله ای است در انجام این حرکت سهی کنید از وزنه های سنگین تری استفاده نکنید. این حرکت نوع دیگر حرکت نشر خم دمبل می باشد. دستگاه پروانه برای تقویت و فرم دهی عضلات سینه می باشد ولی در این فیلم اموزشی ما از این دستگاه یزا ایزوله کردن عضلات سرشانه استفاده خواهیم کرد.

۱- رو به دستگاه پروانه می نشینیم به طوریکه سینه مان به پشتی بچسبد.

۲- دسته ها را در پشت دستگاه تنظیم میکنیم.

۳- دسته ها را گرفته آرنج ها کمی خم و شروع به کشیدن دست ها به سمت عقب می کنیم.

۴- مکث کرده و دوباره به خالت اول بر میگردیم.

نکات مهم 

۱- هدف اصلی ما تحت فشار قرار دادن عضلات سرشانه است نه منقبض کننده های کتف.

۲- عضلات شکم را صاف نگه داشته و پشت را خم نکنید.

۳-مطمئن شوید حرکت با بازو ها اجرا میشود و سرشانه وکتف ها حرکت می یابند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.