GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو سیم کش خوابیده

0 1,006

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو سیم کش خوابیده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو سیم کش خوابیده
نام های دیگر
نام انگلیسی Lying Cable Tricep Extension
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش خوابیده

این حرکت برای پشت بازو و عضلات سرشانه بسیار مناسب است مخصوصا در شروع تمرینات. ازمزیت های این حرکت این است که چون بدن در حالت خوابیده قرار دارد امکان اجرای اشتباه حرکت بسیار پایین بوده و عضله بهره کافی را از انام حرکت خواهد برد.

۱- میز صاف را جلوی دستگاه سیم کش قرار داده و میله صاف را به پایین دستگاه وصل می کنیم. 

۲- میله را برداشته و روی میز دراز می کشیم به طوری که سرمان به طرف دستگاه باشد. 

۳- دست ها را صاف بلند کرده و به بدنمان می چسبانیم. 

۴- ساعد ها موازی با زمین و میله را بالای سرمان نگه می داریم. 

۵- با باز کردن آرنج ها میله را به سمت بالا می بریم تا دست ها کاملا باز شود. 

۶- مکث کرده و به آرامی میله را به نقطه شروع می آوریم. 

نکات مهم

۱- حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید و سعی کنید وزنه ها را با پشت بازو ها بلند کنید. 

۲- بدن باید کاملا ثابت باشد.فقط باید ساعد ها حرکت کنند. 

۳-بالای بازو ها باید عمود بر زمین و ثابت باشند.

۴-مکانیزم اثر این حرکت در بکارگیری و فعال سازی عضلات پشت بازو  بسیار موثر می باشد.

۵-عمود نگه داشتن دست ها در وزنه های سنگین بسیار سخت می باشد برای همین برای وزنه های سنگین بهتر از حرکت دیگری را برای پشت بازو اجرا کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.