GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو سیم کش

0 1,362

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو سیمکش
نام های دیگراسکول کراشر
نام انگلیسی Tricep Extension
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو سیم کش

یکی از بهترین حرکات بری ساخت عضلات پشت بازو و تقویت بازو ها می باشد. برای اینکه تمامی قسمت های عضلات پشت بازو را تحت فشار قرار دهیم باید این حرکت را با حرکاتی چون پشت بازو طنابی و پشت بازو چکشی ترکیب کنیم.

۱- میله صاف را به بالای دستگاه سیم کش وصل میکنیم. 

۲- میله را طوری می گیرم که کف دستان به سمت پایین باشد. 

۳- با باز کردن آرنج ها و کشیدن عضلات پشت بازو حرکت را آغاز می کنیم. 

۴- میله را تا زمانی که آرنج ها در حال قفل شدن هستند پایین آورده و سپس به حالت اولیه بر مبگردانیم. 

نکات مهم

۱- اگر خواستار فشار بیشتری روی عضلاتتان دارید آرنج ها را کامل قفل نکنید. 

۲- آرنج ها را ثابت و نزدیک بدن نگه دارید. 

۳- از خم شدن شانه ها به سمت جلو جلوگیری کنید. 

۴-حرکت را به آرامی و کاملا تحت کنترل اجرا کنید.

۵- بهتر است این حرکت را در آخر حرکات انجام دهید.

۶- استفاده از وزنه های سبک و دقت در اجرای صحیح حرکت باعث دستیابی به نتایج بهتری میسر خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.