GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو هالتر دست برعکس

0 635

آموزش حرکت پشت بازو هالتر دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو هالتر دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگرپشت بازو فرانسه ای دست برعکس
نام انگلیسی

Reverse Grip French Press

عضله هدفپشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو هالتر دست برعکس

۱- هالتر را برداشته به طوری که کف دست ها به سمت خودمان باشد، صاف ایستاده و پاها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.
۲- هالتر را بالای سر برده و آرنج ها را کمی خم می کنیم تا شروع فشار روی ماهیچه هدف صورت بگیرد.نقطه شروع.
۳- آرنج ها را ثابت نگه داشته و هالتر را تا جایی که ممکن است پایین می بریم.
۴- مکث کرده و پشت بازو را فشار می دهیم و دوباره به حالت اول باز می گردیم.

نکات مهم

۱- هنگام باز شدن دست ها آرنج ها را قفل نکنید.
۲- بدن ثابت و فقط باید ساعد ها حرکت کنند.
۳- حرکت را با تمرکز زیاد انجام دهید تا نتیجه بهتری ببنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.