GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو هالتر دست برعکس

0 ۲,۲۸۱

آموزش حرکت پشت بازو هالتر دست برعکس

در ویدیو زیر نحوه اجرای پشت بازو هالتر دست برعکس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو دمبل خم نشسته
نام های دیگر پشت بازو فرانسه ای دست برعکس
نام انگلیسی Reverse Grip French Press
عضله هدف پشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو هالتر دست برعکس

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. 

۱- هالتر را برداشته به طوری که کف دست ها به سمت خودمان باشد، صاف ایستاده و پاها را به اندازه عرضشانه باز می کنیم. 

۲- هالتر را بالای سر برده و آرنج ها را کمی خم می کنیم تا شروع فشار روی ماهیچه هدف صورت بگیرد.نقطه شروع. 

۳- آرنج ها را ثابت نگه داشته و هالتر را تا جایی که ممکن است پایین می بریم. 

۴- مکث کرده و پشت بازو را فشار می دهیم و دوباره به حالت اول باز می گردیم. 

نکات مهم

۱- هنگام باز شدن دست ها آرنج ها را قفل نکنید. 

۲- بدن ثابت و فقط باید ساعد ها حرکت کنند. 

۳- حرکت را با تمرکز زیاد انجام دهید تا نتیجه بهتری ببنید. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

///بنر یکتا///همسان یکتا//// مدیاد