GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو سیم کش جفت دست روی میز شیب دار

0 409

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست روی میز شیب دار

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست روی میز شیب دار را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Two Arm Cable Curl On Incline Bench
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست روی میز شیب دار

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-میز شیب دار را در زاویه ۳۰ درجه تنظیم کرده و در میان دستگاه سیم کش قرار دهید.

۲-دسته ها را به هر دو طرف دستگاه سیم کش نصب کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

۳-دسته ها را گرفته و روی میز می نشینیم، دست ها باید کاملا باز باشد.

۴-دسته ها را به آرامی نزدیک بدن خود بکشید.

۵-کمی مکث کرده و و دوباره دست ها را به آرامی باز میکنیم.

نکات مهم

۱-آرنج ها باید در جای خود ثابت بمانند.

۲-دقت کنید که فقط باید ساعدهایتان حرکت را انجام دهند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.