جلو بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات مبتدی بدنسازی

جلو بازو سیم کش دست باز

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش دست باز

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش دست باز را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتجلو بازو سیم کش دست بازنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Wide Grip Cable Curl نوع نیروکششی
عضله هدف جلو بازو سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکیتجهیزات لازمدستگاه
جلو-بازو-سیم-کش-دست-بازجلو-بازو-سیم-کش-دست-باز

آموزش حرکت

هیچ وقت دو تا از حرکات جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل کاهش می دهند.

۱-میله صاف دستگاه را وصل می کنیم و وزنه مناسب را انتخاب می کنیم.

۲-رو به دستگاه ایستاده و پا ها را به اندازه عرض شانه باز می کنیم.

۳-دست ها به اندازه عرض شانه از هم باز کرده و میله را بر می داریم.

۴-به آرامی میله را بالا می بریم.

۵-در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-فقط هنگامی که هالتر را پایین آورید مکث کنید .

۲-حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۳-جلو بازو سیم کش دست جمع به ناحیه خارجی بازو ها بسیار مناسب است.

۴-آرنج ها را باید در کنار خود نگه دارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن