GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

سرشانه هالتر از پشت

0 6,122

آموزش حرکت سرشانه هالتر از پشت

در ویدیو زیر نحوه اجرای سرشانه هالتر از پشت را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر
نام انگلیسی Behine The Neck Press
عضله هدف سرشانه
عضله کمکی پشت بازو 
سرشانه

آموزش حرکت سرشانه هالتر از پشت

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.
این تمرین بخاطر وارد ساختن استرس و سنگینی زیاد به ناحیه پشت گردن و شاننه ها بسیار بحث انگیز می باشد. با اینکه حرکت را کاملا ایمن و با مراقبت بیشتری می توان انجام داد ولی بازهم این حرکت برای هر کسی مناسب نیست.

۱- هالتر را بلند کرده و روی کول های خود قرار دهید.

۲- با فشار بر آرنج ها هالتر را بلند میکنیم.

۳- دوباره به حالت قبلی بر میگردیم.

نکات مهم

۱- با بلند کردن دست ها به سمت عقب خم نشده و حرکت را به آرامی و تحت کنترل انجام دهید.

۲- از پرتاب و جهش هالتر در بالای حرکت جلوگیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.