درخواست برنامه بدنسازی
پشت بازوحرکات بدنسازیحرکات تک مفصلیحرکات قدرتی بدنسازیحرکات متوسط بدنسازیحرکات هالتر

پشت بازو هالتر خوابیده

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو هالتر خوابیده یا اسکول کراشر فرنچ پرس را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکت پشت بازو هالتر خوابیدهنوع حرکتقدرتی
نام های دیگراسکول کراشر فرنچ پرسمکانیزم حرکتتک مفصلی
نام انگلیسی Lying Tricep Extension نوع نیروفشاری
عضله هدفپشت بازو سطح حرکتمتوسط
عضلات کمکیتجهیزات لازمهالتر
پشت-بازو-هالتر-خوابیدهپشت-بازو-هالتر-خوابیده

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت عضلات پشت بازو می باشد و همچنین از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید. این حرکت را به نام های دیگر چون: اسکول کراشر و فرنچ پرس نیز شناخته می شود. برای تحریک تمام گروه عضلانی پشت بازو از ساعد تا زیر بغل، این حرکت را توصیه می کنیم. به همین خاطر است که در برنامه تمرینی اکثر افراد این حرکت را می بینیم.

۱- دمبل ها را برداشته و در مکان باز قرار بگیرید. 

۲- به جلو خم شده دمبل ها را با کشیدن پشت بازو ها و باز کردن آرنج ها به عقب می کشیم. 

۳- به آرامی دمبل ها را به موقعیت اولیه بر می گردانیم. 

۴-آرنج ها باید به بدن چسبیده باشد و هنگام انجام حرکت تکان نخورند. 

نکات مهم

۱- با عقب رفتن دمبل عمل بازدم انجام دهید. 

۲- دمبل را فقط با ماهیچه پشت بازو سعی کنید جابجا کنید . بدن باید کاملا ثابت باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا