GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

پشت بازو هالتر خوابیده

0 2,227

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت پشت بازو هالتر خوابیده را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکتپشت بازو هالتر خوابیده
نام های دیگر
نام انگلیسی

Lying Tricep Extension

عضله هدفپشت بازو
عضله کمکی
پشت بازو

آموزش حرکت پشت بازو هالتر خوابیده

این حرکت یکی از بهترین حرکات برای تقویت علات پشت بازو می باشد.
۱- دمبل ها را برداشته و در مکان باز قرار می گیریم.
۲- به جلو خم شده دمبل ها را با کشیدن پشت بازو ها و باز کردن آرنج ها به عقب می کشیم.
۳- به آرامی دمبل ها را به موقعیت اولیه بر می گردانیم.
۴-آرنج ها باید به بدن چسبیده باشد و هنگام انجام حرکت تکان نخورند.
این نوع حرکت یکی از حرکات ایزوله بوده و فقط باید عضلات پشت بازو را درگیر کند. اگر حین اجرای حرکت متوجه شدید که نقاط دیگری از بدن نیز تحت فشار قرار می گیرد احتمال این است که حرکت را اشتباه اجرا می کنید.

نکات مهم

۱- با عقب رفتن دمبل عمل بازدم انجام دهید.
۲- دمبل را فقط با ماهیچه پشت بازو سعی کنید جابجا کنید . بدن باید کاملا ثابت باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.