درخواست برنامه بدنسازی
حرکات بدنسازیحرکات چند مفصلیحرکات دستگاهحرکات قدرتی بدنسازیحرکات کولحرکات مبتدی بدنسازی

کول سیم کش

آموزش حرکت کول سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای کول سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

بخش دانلود

ویژگی های حرکت
نام حرکتکول سیم کشنوع حرکتقدرتی
نام های دیگرمکانیزم حرکتچند مفصلی
نام انگلیسی Cable Upright Row نوع نیروکششی
عضله هدف کول سطح حرکتمبتدی
عضلات کمکی سرشانه – عضلات بالایی پشت تجهیزات لازمدستگاه
کول-سیم-کشکول-سیم-کش

آموزش حرکت کول سیم کش

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما می باشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.
این حرکت از حرکت کول هالتر اقتباس گرفته شده و برای ساخت عضلات سرشانه و کول می باشد.

۱- میله را پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و بر می داریم .

۲- نفس عمیقی کشیده آرنج ها را بالا برده و میله را بالا می کشیم.

۳- به آرامی میله را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱- اگر میله باعث ایجاد درد در مچ ها و سرشانه هایتان می شود از طناب استفاده کنید.

۲- پشت خود را خم نکنید.

۳- با بالابردن آرنج ها سرتان را به جلو خم نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا