GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

کول سیم کش

0 2,395

آموزش حرکت کول سیم کش

در ویدیو زیر نحوه اجرای کول سیم کش را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام حرکت کول سیم کش
نام های دیگر
نام انگلیسی Cable Upright Row
عضله هدف کول
عضله کمکی شانه – عضلات بالایی پشت
کول

آموزش حرکت کول سیم کش

برای داشتن ساختار پشتی زیبا، داشتن عضلات تراشیده و زیبای کول بسیار مهم است. با استفاده از حرکات کول این عضلات علاوه بر افزایش سایز سرشانه ها و عضلات پشتی خود، قدرت بالاتنه خود را نیز افزایش می دهید. این عضلات از اصلی ترین یاری دهنده های عضلات سرشانه شما میباشند و در حرکاتی چون لیفت نقش مهمی در اجرای حرکت دارند.
این حرکت از حرکت کول هالتر اقتباس گرفته شده و برای ساخت عضلات سرشانه و کول می باشد.

۱- میله را پایین دستگاه سیم کش وصل کرده و بر می داریم .

۲- نفس عمیقی کشیده آرنج ها را بالا برده و میله را بالا می کشیم.

۳- به آرامی میله را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱- اگر میله باعث ایجاد درد در مچ ها و سرشانه هایتان می شود از طناب استفاده کنید.

۲- پشت خود را خم نکنید.

۳- با بالابردن آرنج ها سرتان را به جلو خم نکنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.