GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

جلو بازو سیم کش جفت دست از پایین

0 908

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از پایین

در ویدیو زیر نحوه اجرای حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از پایین را برای شما عزیزان قرار داده ایم برای راحتی شما امکان دانلود تمامی ویدیو ها فراهم می باشد. حرکاتی که در دیتابیس ما وجود ندارد را می توانید از طریق قسمت درخواست حرکات ، درخواست دهید.

ویژگی های حرکت
نام های دیگر جلو بازو فیگوری از پایین
نام انگلیسی Two Arm Low Pulley cable curl
عضله هدف
جلو بازو
عضله کمکی
جلو بازو

آموزش حرکت جلو بازو سیم کش جفت دست از پایین

هیچ وقت هر دو حرکت جلو بازو با هم یکی نیستند.شما باید مابین حرکات جلو بازو تک منظوره و ترکیبی تعادل داشته باشید. از آنجایی که عضلات جلو بازو نماد قدرت هر شخص شناخته می شود، حرکات جلو بازو باید کاملا به دقت و صحیح اجرا شوند.
همه ما عضلات بزرگ جلو بازو را دوست داریم. داشتن عضلات بزرگ جلو بازو سخت نیست مگر اینکه از اشتباهات رایج پرهیز نشود. حرکات جلوبازو فقط به تمرینات با دمبل منتهی نمی شود و بهتر است این عضلات را با تمرینات مختلفی تمرین داد.
این عضلات علاوه بر اینکه در ظاهر و زیبایی بدن نقش دارند در اجرای حرکات ترکیبی دیگر همچون ددلیفت با اینکه مستقیما درگیر نمی شوند ولی فشار وارد به بدن و مفاصل می کاهند

۱-دسته ها را به هر دو طرف دستگاه سیم کش نصب کرده و وزنه مورد نظر را انتخاب می کنیم.

۲-دسته ها را برداشته و در وسط دستگاه می ایستیم.

۳-دست ها را به طور کامل باز کرده و کمی عقب تر از بدنمان نگه می داریم.

۴-آرنج ها را ثابت نگه داشته و به آرامی شروع به بلند کردن وزنه ها می کنیم.

۵–در این نقطه عضلات جلو بازو را اندکی فشار داده سپس به آرامی هالتر را پایین می آوریم.

نکات مهم

۱-بازو ها و بدن باید صاف و ثابت نگه داشته شود.

۲-هنگام پایین آوردن وزنه ها از انداختن وسریع تر انجام دادن پرهیز کرده و به آرامی این کار را به اتمام برسانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.