GYMEXTREME
بدنسازی - فیتنس

آموزش حرکات سرشانه بدنسازی

4 12,943

آموزش حرکات سرشانه بدنسازی

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

درخواست

در این بخش تقریبا آموزش تمامی حرکات این عضله را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. حرکاتی که موجود نیستند را میتوانید از قسمت درخواست حرکات، نظرات، تماس با ما و شبکه اجتماعی درخواست دهید.

حرکات سرشانه

حرکات سرشانه برای تقویت دلتوید های جلویی، میانی و پشتی می باشند. یا در کل برای تقویت و عضله سازی سرشانه هایتان می توانید از حرکات سرشانه بهره ببرید.

نشر خم دمبل

نشر خم دمبل

نام دیگر:

نام انگلیسی: Bent Over Dumbbell Row

نشر از جانب سیم کش

نشر جانب سیم کش

نام دیگر:

نام انگلیسی: Cable Lateral Raise

نشر-از-جانب-دمبل

نشر جانب دمبل

نام دیگر:

نام انگلیسی: Dumbbell Lateral Raise

پروانه معکوس

پروانه معکوس

نام دیگر:

نام انگلیسی: Machine Reverse Fly

4 نظرات
  1. امیر کرجی می گوید

    سلام خسته نباشید من ۱۸ سال دارم و ۵ ماه بدن سازی میرم ولی هیچ تعقیر ی در خود نمیبینم نظر شما چیه بعد به نظر شما مکمل خوب هست در این سن بخورم ممنون میشم جواب بدین

    1. aagymext
      aagymext می گوید

      دوست عزیز کالری دریافتی خودتون رو چک کنید . مطمئنا کالری دریافتی شما کمتر از کالری مورد نیاز بدن شماست

    2. امیر کرجی می گوید

      مرسی از جوابتون فقط در سن ۱۸ سالگی خوبه مکمل بخورم اگر خوبه چی بخورم مرسی بعد منظور از این که میگید کالری خود رو چک کنید و کالری در یافتی ما کمتر از کالری مورد نیاز است یعنی چی تشکر

      1. aagymext
        aagymext می گوید

        پروتیین وی یا کراتین بهترین گزینه برای شماست.بدن افراد با توجه به شدت فعالیت-سن-قد-وزن به انرژی نیاز دارد این انرژی همان کالری است که از تغذیه وارد بدن می شود. کمبود کالری باعث لاغری و زیاد بودن آن باعث چاقی می گردد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.